HI HA ROBA ESTESA !!!!

Aquest és un MA encarregat per a regalar el dia del neixament de la Martina.He seguit el mateix patró a petició de la familia i només he incorporat uns papers més vintage i algunes enganxines .

 Este es un MA que me encargaron para regalar el día del nacimiento de Martina. He seguido el mismo patrón de siempre, a petición de la familia, y solo he innovado en los papeles que los elegí un poco más vintage.






Aquest cop he fet el banner amb robeta, són uns stamps de Fiskars, que he decorat amb papers coordinats, lluentons en forma de flor, i alguna engaxina de la série que utilitzat.

Esta vez el banner está hecho con ropita realizada con ayuda de unos stamps de Fiskars, que he decorado con papeles coordinados, lentejuelas y stickers . 

Aquí us mostro un petit targetó on escriure o posar una petita fotografia, és molt simple... però el que vull mostrar-vos és que el digi-stamp que he utilitzat, és de ME TO YOU, van en un CD amb una vintena de figures, papers i complements , són imprimibles en formato jpg o bé utilitzar-los en Digi-scrap.

Aquí os muestro una pequeña targeta, es muy simple ... pero lo que en realidad tiene importancia es el digistamp que he utilizado, es de ME TO YOU. Se adquieren en un CD que contiene una vintena de digistamps y otros tantos de papeles y complementes; són imprimibles en formato jpg, o bién utilizarlos en DigiScrap.


{Supplies ...}
Papers:  Pebbles
Stamps : Fiskars, To me You

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Muy lindo tu trabajo.
Me encantan los colores que has utilizado.
Felicidades y gracias por compartirlo.
Besos de colores

Unknown ha dit...

Muchas gracias Angela por dejar tus comentarios.
Un abrazo.

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes