Marató 2n aniversari KITS DE SOMNI..... 2n Repte TÈCNICA

En el segon repte de la Marató 2n aniversi de Kits de Somni  ens van proposar fer una pàgina o mini album seguint les tècniques que Jess ens anava indicant

Us puc dir molt sincerament que estat TRAUMÀTIC... 
En el taller de Mireia que vaig assitir mesos enrera vam utilitzar el gesso i el glimmer mist, i sincerament ja abans li tenia "por" però després de l'experiència (vaig embrutar-ho tot ... i no vaig aconseguir el resultat que es pretenia) no he aconseguit tornar-hi.....

Vaig entendre que l'objectiu era alterar completament el full de base que a obtenir un color i textura ben diferent . Però vaig observar que en la pàgina de Jess es podia veure a trosset els papers que havia transferit... i jo no havia manera que em quedés així

Vaig quedar a les 3.00 de la matinada plena de gesso, pintura i purpurina ... amb una pàgina amb un to BUFFFFFFFF molt i molt rar....

Però bé si havia arribat fins aquí .... Au!! a seguir.... i aquest és el resultat.

 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes