RETO PLANTILLA DE PARAISO DE PAPEL

Com cada mes he presentat la meva interpretació en el Reto Plantilla Mensual de PARAISO DE PAPEL.

Em sento molt cómode amb aquests tipus de reptes, em donen la seguretat suficient per anar introduint i experimentant amb tècniques noves i materials. Amb la plantilla ja venen resoltes la distribució i les proporcions dels elements que composen un LO, és ideal per a mí.

Aquest mes Mireia Sala ens va proposar una plantilla que a primera vista em va semblar una mica enrevessada, però que amb els papers que ella va emprar quedava genial.


Como cada mes me he presentado al Reto Plantilla Mensual de PARAISO DE PAPEL. Este tipo de retos son ideales para mi, la plantilla me proporciona la seguridad suficiente para ir introduciendo y incorporando nuevas técnicas y materiales. Las plantillas tienen resueltas las distribuciones y proporciones de los elementos que componen el LO, y yo puedo centrarme mejor.
Esta es la propuesta de Mireia Sala para este mes, me pareció muy liada pero con los papeles que empleó en su interpretación quedaba tan genial ...



Aquesta ha estat la meva interpretació, no tenia els papers Sultane com ens demanaven però vaig veure que la moltes de les participants tampoc i que ho havien resolt introduint més fotografies o retalls de papers coordinats. Això em va donar l'empenta suficient per provar amb retalls de papers estampats.

{Scrapejant amb...}
PAPERS: Cosmo Cricket, K & Company, Bo Bunny, Pebbles,
ABC: Doodlebug
STICKERS: Sassafraslas

{ Observa com...}

Al troquelat de les flors li ha realitzat un plec, primer arrisant els pètals en rodó cap a dins i més tard assenyalant un plec interior.
He aplicat gotes de Glossy en llocs puntuals de les flors i els mussols
He disposat el conjunt de flors a diferentes alçades amb foam autoadhesiu.



Al troquelado de las flores le he dado forma, primero arrizando hacia dentro los pétalos y luego he sesgado el pliegue interior.
He aplicado gotas de Glossy puntualmente en flores y buhos.
He dispuesto el conjunto de flores a diferentes alturas con ayuda de foam autoadhesivo.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes