52Q - 6 ¿HAY ALGUN MENSAJE DE UN ANUNCIO PUBLICITARIO, QUE TE GUSTE?

El pitjor dels ítems d'aquest repte.... quin malsón !!!!
Només m'enrecordava de musiquetes publicitàries... però d'slongans cap ni un... 
Els dies anaven passant i cada un dels tag que presentaven les meves companyes em semblaven genials, però a mí no m'arribava la inspiració....

Comentant-ho amb el Ramon em va dir : "T'extranya .... si sempre estas connectada a la radio i no veus més d'una hora la tele !!! "
Doncs és veritat... per això vaig aprofitar l'slogan de RAC1 d'aquest any : "TOTS SOM 1".

És perfecte !!!! 
Tots som una sola persona, i alhora tots som únics ... com la meva família.




0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes