Un nuevo reto .... este de MÁS PAPEL



Recordeu que dies enrera us vaig presentar la revista MÁS PAPEL... em va semblar una molt bona oportunitat de conèixer dissenyadores españoles.


Si heu fullajat la revista haureu vist que hi ha un tutorial molt xulo i, a més a més, ens dóna l'oportunitat de particar en el repte de realitzar-lo.


Jo no m'he pogut resistir... aquí teniu un testet.







Recordáis que días atrás os hice participes de la nueva revista MÁS PAPEL ... me pareció una magnífica oportunidad para inspirarme ... porfin una revista de scrap español !!!


Ojead la revista, veréis que al final nos proponen un tuto-reto ;D.


No me he podido resistir a participar, os dejo un "picoteo", ejjejejejeje

4 comentaris:

Pau ha dit...

Tiene muy buena pinta ;)

Ytzia A. Gómez ha dit...

Ahhh ya quiero verlo completo!!!

Saludos.

http://crea-lo-inimaginable.blogspot.com

Creative Ideas ha dit...

Hola que lindo se ve la muestra del trabajo espero verlo completo, vengo a darte la bienvenida por tu visita en el blog de Creative Ideas, y por participar en el intercambio, dile a Ana que tambien se anote al intercambio jajajja, saludos espero verte mas seguido por el Blog.

Carol ha dit...

Hola xata, gracies per passar pel meu blog, m'encantan les visites i mes els comentaris.
Per cert, jo també vull veure la capseta acabada, i açò de que t'agradaria saber combinar colors trob que ho tens boni aclarit per lo poquet que veig.
Ja aniré passant per veure com ho es deixat de xulo.
Besitos menorquins.

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes