BENVINGUDA


Ja ha arribat el bon temps i la inspiració se'n recent !!!!
Ja veieu els colors tant alegres i vius .... visca el bon temps !!!

Aquest es el primer album que faig amb la base de fundes... personalment em semblava una mica incomode... i fins i tot que moltes dels guarniments no es podríen posar.
Doncs bé una altre vegada m'he sorprés, sí que és veritat que no puc abusar dels volums, com a flors i botons... però les fundes són pràctiques per a protegir les fotografies.

Je capte les couleurs!
C'est le premier album que je fais avec les couvertures de base de données ...Personnellement, je l'air un peu mal à l'aise ... et même la plupart des ornementsne pouvait pas être mis.
Eh bien, une autre fois, je surpris, il est vrai que je ne peux pas abuser desvolumescomme des fleurs et des boutons ... mais les cas sont pratiques pour protéger vos photos.

I catch the colors!
This is the first album I do with the database covers ... I personally looked a bituncomfortable ... and even many of the ornaments could not be put.
Well, another time I surprised, it is true that I can not abuse the volumes, as flowersand buttons ... but the cases are practices to protect your photos. 


Llega el buen tiempo .... los colores me contagian!
Este es el primer album que hago con la base de fundas ... personalmente me parecía un poco incómodo ... e incluso que muchas de los adornos no se podrían poner.
Pues bien otra vez me he sorprendido, sí es verdad que no puedo abusar de los volúmenes, como flores y botones ... pero las fundas son prácticas para protegerlas fotografías.


7 comentaris:

Marbel ha dit...

Un mini molt bonic, m'encanten els papers tan alegres. La veritat és que mai he fet un mini amb fundes, però com tu dius ha de ser pràctic per protegir les fotos. Un petó ..

Unknown ha dit...

Un resultado muy lindo con los colores y detalles que has puesto .
Felicidades te ha quedado genial.
BSSSS

Colors i Piruletes ha dit...

Yo creo que la inspiración no se resiente para nada! El mini es precioso. Un beset

pilar ha dit...

Que maco!! els papers són molt vius i m'agraden com t'ha quedat la combinació i els detallets que has posat...felicitats!!

Una abraçada!!

Carmen ha dit...

Que bonitos colores,me encanta!!!besos de colores!!!

Fem Scrap ha dit...

molt alegra com ho es la arribade de un nou membre

Sara ha dit...

Lindo y alegre me gusta. Besos.

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes