Experiment la tècnica del WATERCOLOR EFFECTS amb Markers

M'he adonat que hi han moltes tècniques que encara desconec, alhora quan busco informació sobre materials aquesta em ve relacionada amb una tècnica i a la vegada amb un video tutorial.

M'ha semblat una idea fantàstica anar-vos mostrant aquestes tècniques i la meva experiència alhora de portar-les a terme. Així doncs, som-hi !!!!

Avui mirarem com va amb la tècnica de WATERCOLOR EFFECTS amb MARKERS o COPIC o RETULADORS AQUAREL·LABLES. 

Es una tècnica ben senzilla, alhora ens dóna la oportunitat d'estampar sense necessitat d'haver  de tenir una pila de tintes tipus Ink o Distress. 

Inversió justa de tintes INK i DISTRESS + Retuladors tipus COPIC 

Shari Carroll, provadora oficial de Hero Arts, ens mostra com fer-ho en el següent vídeo.



Jo l'he aplicat en aquest treball, és una targeta per a regalar un val descompte o una targeta regal.
Ara bé, a falta de Markers o Copics (la meva próxima inversió..) he utilitzat retuladors aquarelables de la marca Staedtler.



{Supplies...}
Paper: Artesanal del Molí Paperer de Capellades, Cardshot Bazzil Basic


3 comentaris:

Anònim ha dit...

molt xulu !! gràcies x compartir
cristina

Elena ha dit...

Wow! doncs l'has aplicat la mar de bé aquesta tècnica! t'ha quedat genial!!
Ptns

gigi et moi ha dit...

Ja l'havía vist, però jo estic pitjor que tú de material!!! ni tant sols tinc uns Staedler, jeje. Jo crec que no necessites els copic perque el teu resultat ha estat fantàstic!

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes